۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸

طبرسا خبر داد:

برگزاری نخستین مسابقه کتابخوانی خانوادگی اندیشه مطهر

برگزاری نخستین مسابقه کتابخوانی خانوادگی اندیشه مطهر

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نخستین مسابقه کتابخوانی خانوادگی اندیشه مطهر در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه برگزار خواهد شد.

جواد طبرسا در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که این برنامه به مناسبت بیست و دومین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سازمان تبلیغات اسلامی گلستان، اداره آموزش و پرورش گرگان و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان برگزار می شود، افزود: اولین مسابقه کتابخوانی خانوادگی اندیشه مطهر با محوریت کتاب های استاد شهید مرتضی مطهری در سطح شهرستان گرگان برگزار می شود.

وی با بیان این که هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگی، توسعه و ترويج فرهنگ کتابخوانی، ايجاد عادت به مطالعه در اقشار جامعه است، گفت: مطالعه باعث آشنایی با دنیایی جدید، فرهنگ‌ های تازه، ایده‌های نو و همچنین زوایای دید متفاوت می شود.

وی ضمن بیان این که برای دریافت سوالات،علاقه مندان باید به دبیرخانه این جشنواره واقع در محل کانون مسجد گلشن مراجعه کنند اظهار کرد: کتب معرفی شده در کتابخانه مسجد جامع گلشن برای مطالعه و امانت موجود است.

وی در پایان از اهدا جوایز به 72 نفر از برگزیدگان خبر داد و افزود: در هر مقطع به 24 نفر جوایز نقدی اهدا می شود. کتاب های داستان راستان در مقطع ابتدایی، ده گفتار در مقطع راهنمایی و جاذبه و دافعه امام علی(ع) در مقطع دبیرستان و دانشگاه به عنوان منبع سوالات این مسابقه معرفی شدند.

کد خبر 2421090